si cantik dan si hensem

dream that can't be reality

hei assalamualaikum. god mor.........noon. haha :D

okey act aku baru je tengok cerita barbie tadi. what? childish? who care?
aku nak bagitau satu rahsia. jangan bagitau orang k. sebenarnya impian aku bila dah besar adalah nak jadi princess *bisik* tapii... memang tak lah untuk impian aku jadi kenyataan kenn :/

but why?
act, aku mase kecik tak rase main masak masak, main panjat pokok. yelaa.. duduk taman kan. jiran pun takdak. oh so sad. so ape yang aku main adalah barbie. daripada yang atuk, nenek, pakcik, makcik, yang mude, yang tue, yang remaja, semua aku ade! ngehngehngeh. main tukar tukar baju, main kahwin kahwin kan patung tuu. sorang sorang :/

barbie tu cantik kan? cutting badan dye, perrrrrr. ohsem. tinggi okey, muke lawa, rambut lebat, putih and then kahwin pulak dengan raje yang hendsome, gagah, putih. dan disebabkan inilah impian aku nak jadi barbie or erti kata lain princess.

kalau kat dalam tv, setiap kali die nyanyi, suara die merdu gile. then duduk kat istana. bilik die sebesar rumah aku. bukak wardrobe, macam macam baju blink blink ade. nak makan ape? bibik hantar naik bilik. nak keluar pergi mane mane, bodyguard ade. hidup mewah kahwin dengan anak raje. see? sangat ohsem k kalau jadi princess. omgg *.*

namun begitu *ayat*, itu hanyalah khayalan Elliot handler *betul ke aku eja ni?* dan tak akan jadi kenyataan pun. maybe ade kat luar negara, tapi tak same k. lain sangat. macam kate and william. tak same! kate and william tak omeyy! aku nak barbie tu jugak! nak jugak! nak jugak! *pasang sepanduk* hahahaha :D

cukuplah aku jadi princess untuk prince aku *suami aku kelak*. tapi aku tetap nak jadi princess. pakai gaun then pakai crown. omg. ohsemnye. dan impian aku untuk jadi barbie tu akan tetap menjadi impian sampai aku mati. dengar tu! haha :)

ohsem? sila jeles. hahaha :D

No comments:

Post a Comment