si cantik dan si hensem

wedding izzue islam

hai hello assalamualaikum guys reader blogwalker!

can you remember semalam hari apa? what? hari malam pertama izzue islam and wife?!! @#$%^&*
no act, semalam 2nd june wedding izzue islam and his wife awin nurin.

as you know, kat twitter izzue islam jadi trending k! haha. just because his wedding. it so funny. mane taknya, yang girls tweet pasal kesedihan dan kekcewaan die dah bape puluh ribu *yang puluh ribu tu termasuk gua k*. yang media and artis say congrate, dah bape puluh ribu. twitterian yang lain cerita pasal perbezaan umur, cinta tak kenal rupa dah berape puluh ribuu. so memang wajar lah izzue islam jadi trending kat twitter.

FYI, aku adalah salah satu hardcore fan izzue islam and forteen k. please dont say "time die berjambang dulu, takde sape pun yang nak cakap die hendsome" oh pleaseeeeee. aku dah minat die sejak die berlakon dalam cerita 'si tudung tweet' k. time tu nak cakap jambang, bulu dada pun time tu die ade *hiperbola* tapi aku dah start minat die. apatah lagi die dah cukur segala jambangnye dan semakin hendsome. lagi lah bertambah minat.

dear izzul islam a.k.a izzue islam, #versi gengster
please noticed me!!! owh :( haha. act, congrate bro. even ramai yang pertikaikan pasal ketidakcantikan isteri hangpa, termasuk gua, tapi congrate sebab dah nikah and dah sanding dah pun. takde ape lagi untuk ditangiskan. bro, hangpa tahu tak gua still tengok keek hangpa? gua rindu k kat hangpa yang single dulu. hahahahahaha :D *cakap nak lebih* hangpa tahu tak, setiap kali gua tengok isteri lu, dalam hati gua, "asal kau tak pilih akuuuu?? aku dah la baik + cun" *time tu aku cakap dalam hati la. takde sape pun dengar* but in fact, hangpa dah pun kahwin. nak tak nak gua kene cari lain. eh?

korang tahu tak? setelah aku kecewa dengan wedding khairul fahmi, kini aku kecewa dengan wedding izzue islam. kenapa? kenape? semua orang nak kecewakan aku. huwaaaaaaaaaaaaaa *k lebih*

so act, nak say congrate je. tapi dah merepek meraban pulak. so izzul islam, will you marryy me? eh? salah salah. izzue islam, congratulation. i always pray for your happines and supaya cepat cepat dapat anak k. pastikan anak you muke macam you k. 100% macam youu *k jahat* i love youuu and still supporting your acting lagi lagi dalam cerita sebenarnya aku isteri dia. kbhai :)

sehendsome hendsome izzue, awin jugak yang dapat. *sila mengeluh*

No comments:

Post a Comment