si cantik dan si hensem

cosas clothing

hai guys! ni nak promote sikit cosas clothing, street wear, local. so dalam masa kita sibuk beli barang luar negara, apa salahnya sesekali support barangan local malaysia ni. we are malaysian kan? kalau bukan orang malaysia sendiri yang support barangan tempatan, siapa lagi nak support? ye dok? hihi. ok this it!



 
ok first if all, ini zine injakulasi karya syaff nazir. aku sendiri dah baca zine ni so fantastic bombastik artistik pegh hahaha lelebih. ini pun under cosas sebab co founder dia orang yang sama. aku rasa rugi siapa yang tak baca zine dia ni. idea penulisan sangat best ada ayat sentap sedih happening fun semua ada. 

 

RAGLAN SERIES : CODE BLK 02. Choose your colour and keep it. they will announce the time for pre order

RAGLAN SERIES : CODE  MAR 01
 
so aku as promoter aku just promote je. harga aku tak berapa nak confirm. so korang kalau berminat boleh contact co founder dia sendiri syafiq nazir
 
twitter cosas : @cosas_clothing
twitter co founder : @ItsSyaff
whatsapp : 017 6833453
wechat : Im_Syaff
 
#Lokalah #TrustLimitedStayRare


No comments:

Post a Comment