si cantik dan si hensem

love

bismillah. dupdap. haha ok baru baru ni aku ada bukak ask.fm. ye. aku ada ask.fm tau. dah berhabuk ask.fm aku tapi aku baru ada kelapangan untuk membukanya. i got about 34 soalan kot. haha banyak kan? but aku rasa biar aku tangguh semua soalan itu dan biar aku jawab soalan yang minah or mamat ni tanya.

love?
kenapa tak couple?
percaya pada cinta tak?

untuk beberapa soalan dan beberapa orang yang tanya soalan tentang cinta, aku hanya mampu menjawab,

                                     " I THINK I AM TOO YOUNG TO FALL IN LOVE "

ye. memang tipu kalau aku cakap aku tak pernah couple. pernah. sekali. dan gagal. gagal kerana?

                         "my feelings can change. so thats why i cant fall in love with someone"

               "i dont want to make someone fall in love w me cs im afraid i will dissapoint him."

 jadi mulai hari itu aku tanamkan dalam diri. berubah. yes berubah. aku lebih sayangkan mak ayah dan my future daripada yang lain. tahun ini tahun penting. spm 2014. spm titik permulaan bagi masa depan aku sama ada cerah atau tak. dan percintaan sedikit sebanyak mengoyahkan lagi semangat dan perjuangan aku untuk bangkit dan mencapai kejayaan. (( internet pun same. kikiki ))

                                                                              THATS ALL



No comments:

Post a Comment