si cantik dan si hensem

target SPM 2014




wait. before that i want to know la siapa yang bagi soalan ni. kalau aku dapat aku cincang ((gangster)) haha. btw aduu aku tak ready lagi lah nak spm. target pun takde lagi. haha. tapi ada la sikit angan angan aku untuk collect A untuk spm kelak

bagi aku yang pembenci sains dan sekutu dengannya seperti biology chemistry dan physic, (( eh aku tak amik biology )) jadi aku awal awal memang redha je. lulus pun dah bersyukur.

ok first aku sekolah dekat sekolah menengah teknik melaka. bukan sbp bukan mrsm cuma teknik je. teknik JE uols. hihi. so aku amik course civil engineering bajet arkitek sangat dah ni. tapi arkitek bukan lah main ambition aku. aku saje saje je amik civil. kahkah SAJE SAJE uols. taklah. aku nak jadi city planner. so dia under civil lah jugak kan. bangunan bangunan, pembandaran kira civil lah jugak tu. hehe. so buat masa ni aku kena struggle 10 subject. haaa bajet power je amik 10 subject.

bahasa melayu
english
sejarah
agama
mathematics modern
additional mathematics
physic
chemistry
civil engineering
engineering drawing

bagi aku jawab soalan mamat/ minah kat atas ni dulu ye.
disebabkan aku pencinta matematik dan pencinta bahasa, jadi aku akan struggle sehabis mungkin untuk capai A bagi subject yang aku minat such as

bahasa melayu
english
sejarah
agama
mathematics modern
additional mathematics

dan bagi aku yang minat suam suam kuku macam lukisan, so aku target juga pada engineering drawing.

begitu lah alkisahnya. oh ye. kenapa aku tak target civil engineering? sebab jika anda semua menjadi diri saya pasti anda juga boleh mati tercekik dek soalan yang diberi amat lah susah dan aras yang sangat tinggi bak kata my sayang cikgu ibrahim, soalan setaraf institusi pengajian tinggi jadi sekiranya anda genius baru anda dapat A. jadi, budak yang tidak lah seberapa genius seperti saya ini, saya takut untuk target A for my civil engineering. hihi.

but, kita hanya merancang. Allah yang menentukan.

                                         "GOOD LUCK TO ALL SPM CANDIDATES 2014"




  "BIAR KAMI BERPATAH TULANG DEMI MEMPERJUANGKAN MASA DEPAN KAMI"

             "TITIK PERMULAAN KEJAYAAN KAMI BAKAL BERMULA DI SINI!"

                                                                  "SPM 2014"

No comments:

Post a Comment